poniedziałek, 27 maja 2013

Witajcie!

Hej, mam na imię Hania, mam zamiar prowadzić tego bloga dla fanów Intruza, jak i dla tych ,,niewtajemniczonych". O co chodzi? Narracja nie będzie prowadzona przez Wande, tylko przez całkiem nową dziewczynę, której Stephanie Meyer nie uwzględniła w ,,Intruzie", bo po prostu jej tam nie ma. Wymyśliłam ją od początku do końca, dlatego osoby które nie czytały ,,Intruza" będą mogły odkrywać jego bohaterów razem z główną bohaterką, i do tego orientować się w fabule. A i nie piszcie komentarzy w typu: ,,Wanda nie mogłaby tego zrobić!" itd. to po prostu kontynuacja według mnie.
ZAPRASZAM!
Uwaga: dla osób które nie czytały ,,Intruza" mój blog może być spoilerem, piszę, aby nie było, że nie ostrzegałam !
Rozdziały będą dodawane co tydzień (najczęściej w piątek) - przy większej ilości odwiedziń, komentarzy itd. może będę dodawać trochę z większą częstotliwością.
+ zapraszam na mojego drugiego bloga którego prowadzę z Juliet i Anią (dla fanów IŚ) :
25-glodowe-igrzyska.blogspot.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz